Žyma

Ugdymas

Kaip atrodys ateities mokykla?

„Ideali diena mokykloje turėtų atrodyti taip: mokiniai mokosi keturias pamokas, o kitas keturias – laisvai žaidžia (be jokios psichologinės įtampos). Pasakyti, kad mes pusę laiko turime žaisti, o pusę laiko mokytis, atrodo beprotiška idėja,…

Kaip lavinti kūrybinį mąstymą ir kam to reikia?

Šiuolaikiniai darbdaviai ieško tų, kurie gali mąstyti kūrybiškai ir siūlyti netikėtus, kartais į visuomenės nustatytus rėmus netelpančius sprendimus. Kartais jau ir šiandien sunkiai suspėjame su itin greitai besivystančio pasaulio tempais,…

Karo laukas – mokykla

Dr. Domas Boguševičius, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos ir VDU Istorijos katedros dėstytojas, istorijos mokytojas-ekspertas Kokia turėtų būti šiandieninė Lietuvos mokykla? Šis klausimas tampa ypač aktualus šiomis…

Suomių sėkmės paslaptis – mokytojų laisvė veikti

Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl Suomija laikoma pavyzdine šalimi švietimo srityje – tai laisvė, suteikta suomių mokytojams, teigia švietimo ekspertai iš Šiaurės, kurie praėjusią savaitę lankėsi Vytauto Didžiojo universitete (VDU).…

Kalbinis mandagumas vaikystėje: kaip jį ugdyti?

Vytauto Didžiojo universiteto Humanitarinių mokslų fakulteto Lituanistikos katedros docentė dr. Laura Kamandulytė-Merfeldienė  ir doktorantė Viktorija Kavaliauskaitė  Mandagumas – nuo komunikacijos proceso neatsiejamas sudėtingas…

Norėdami Jums suteikti aukščiausio lygio paslaugas ir suasmeninti Jūsų patirtį mūsų svetainėje, naudojame slapukus. (angl. „cookies“). Plačiau apie tai: privatumo politika

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close