Y ir Z kartos keičia verslo požiūrį į riziką?

BNS Spaudos centro informacija

Remiantis AGER2018 (angl. Amway Global Entrepreneurship Report) tyrimo duomenimis, naujoji verslininkų karta Lietuvoje rodo vis daugiau potencialo, o per pastaruosius metus lietuvių požiūris į verslumą ėmė keistis. 44 pasaulio valstybes apimančiame tyrime ketvirtus metus iš eilės patenka ir Lietuva.

AGER 2018 m. tyrimo rezultatai atskleidė, kad net 74 proc. lietuvių būtų nusiteikę prisiimti su verslo kūrimu susijusią nesėkmės riziką. Lietuvoje rizikos nebijoma tiek pat, kiek ir verslumu garsėjančiose Jungtinėse Amerikos Valstijose, o visame pasaulyje šiuo aspektu mus lenkia tik Malaizija, Kinija ir Kolumbija.

AGER 2018 duomenys

„Iki šiol atliktuose įvairiuose verslumo tyrimuose lietuviai būdavo charakterizuojami kaip bijantys nesėkmės. Būtent negalėjimas prisiimti rizikos būdavo įvardijamas kaip esminė kliūtis, kuri stabdo lietuvius nuo verslo kūrimo. Tačiau naujausieji AGER tyrimo rezultatai rodo, kad vyksta pokyčiai: žmonės ir visuomenė apskritai vis labiau supranta, kad verslas be rizikos yra neįmanomas“, – teigia tyrimo rezultatus konferencijoje pristačiusi Kazimiero Simonavičiaus universiteto prorektorė, docentė dr. A. Kiškienė.

Šį pokytį ypač gerai iliustruoja jauniausiųjų respondentų atsakymų rezultatai. Net 84 proc. respondentų iki 35 metų pritarė teiginiui, jog jie yra pasiryžę prisiimti nesėkmės riziką, kai vyresnio amžiaus respondentų tarpe buvo mažiau tam pritariančių žmonių.

Norėdami Jums suteikti aukščiausio lygio paslaugas ir suasmeninti Jūsų patirtį mūsų svetainėje, naudojame slapukus. (angl. „cookies“). Plačiau apie tai: privatumo politika

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close