Ne visus žavi reklama siejanti Vilnių ir G tašką

Pagal BNS Spaudos centro informaciją

Reklaminio plakato fragmentas

Nuo rugpjūčio 9 d. Londone ir Berlyne startuoja reklama internete: „Vilnius is the G spot of Europe. Nobody knows where it is, but when you find it, it’s amazing“. Kampanija siekiama suintriguoti ir sudominti galimybe aplankyti Vilnių, ji orientuota į taip vadinamą Tūkstantmečio kartą (anglų k. millenials), 18-35 m. jaunuolius. […]

Reklamos kampanijos idėją sukūrė šioje srityje dirbantys jauni kūrėjai – Jurgis Ramanauskas ir Skaistė Kaurynaitė, prie jų prisidėjo Ugnius Mikšta.

„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad mažai kas žino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta Vilnių. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais. Kai formuluoji mintį, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taškas pasisiūlo lyg savaime“, – pasakoja J. Ramanauskas. […]

Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė tiki, kad šmaikšti kampanijos žinutė išskirs Vilnių informacinio triukšmo fone ir paskatins potencialius keliautojus domėtis Vilniumi, o tuomet atsivers visa tai, ką su pasididžiavimu siūlo mūsų sostinė – kultūrinis paveldas, aukšto lygio renginiai, aktyvios pramogos bei nuostabi gamta miesto viduryje. […]

Vis dėlto tokia sostinės reklama žavi ne visus. Antai žinomas tinklaraštininkas Raimundas Navickas savo Facebook paskyroje taip įvertino naująją reklaminę kampaniją:

Nežinau, kam galėjo šauti į galvą tokia, khhm, keistoka idėja – reklamuoti Lietuvos sostinę itin vulgariomis, primityviausio lygmens asociacijomis.

Tinkamomis nebent kokiam sekso turizmo kurortui Tailande ar Karibuose, bet ir tai, tik tuo atveju jei organizatorių biudžetas neleidžia nusisamdyti minimaliai profesionalių reklamos meistrų.

Taip, tokiomis reklamomis mūsų sostinė tikrai pritrauks daugiau pasaulio gyventojų dėmesio. Pasireiškiančio trolinimo, pašaipų ir patyčių formatais. Nes jokia save gerbianti valstybė ar miestas taip vulgariai-seksualiai savęs nepristato.

Vilnius šiemet sulaukia nemažai užsienio žiniasklaidos dėmesio. Lietuvos sostinę rekomendavo „The New York Times”, svarūs britų portalai „The Guardian”, „The Independent”, Prancūzijos, Vokietijos ir Suomijos žiniasklaida. Visgi dažniausiai publikacijose ir reportažuose užsienyje Lietuvos sostinė įvardijama kaip dar neatrasta. Pasak didžiausio pasaulyje kelionių gidų leidėjo „Lonely Planet“, dar niekada nebuvo geresnio laiko atrasti Vilnių, kurį vadina tiesiog „nusikalstamai neįvertinta“ Europos sostine.

Norėdami Jums suteikti aukščiausio lygio paslaugas ir suasmeninti Jūsų patirtį mūsų svetainėje, naudojame slapukus. (angl. „cookies“). Plačiau apie tai: privatumo politika

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close