Gyvūnų naudojimas reklamoje nuo šiol bus naudingas ir patiems gyvūnams

Bendrovės, kurios savo reklamoje naudoja gyvūnus, raginamos dalį reklamos biudžeto skirti pačių gyvūnų gerovei, ypač tų, kurie yra ant išnykimo ribos. Tokios iniciatyvos ėmėsi Jungtinių Tautų vystymo programa (JTVP), kūrybinė organizacija FINCH ir bendrovė „Mars, Incorporated“, įkūrusios fondą, pavadinimu „Liūto dalis“ (angl. „Lion‘s Share“).

Bendrovė „Mars“ tapo pirmąja šios iniciatyvos partnere. Prie fondo taip pat prisijungė reklamos tinklas BBDO ir pirmaujanti rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“. Šios iniciatyvos partneriai prie fondo „Liūto dalis“ prisidės skirdami 0,5 proc. žiniasklaidai skirto biudžeto nuo kiekvienos reklamos, kurioje yra naudojami gyvūnai. Fondai bus naudojami remti gyvūnams ir jų buveinėms visame pasaulyje.

„Statistiškai gyvūnai yra naudojami kas penktoje reklamoje, kurias mes matome. Tačiau jie ne visada gauna paramą, kurios nusipelno. Padarydami nedidelį žingsnį šiandien, mes turime galimybę ateity pamatyti milžinišką pokytį“, – sako fondo „Liūto dalis“ specialusis ambasadorius Davidas Attenboroughas.

JTVP, kuri administruos fondą, siekia kasmet jį padidinti 100 milijonų dolerių per trejus metus, o surinktas lėšas skirti laukinės gamtos išsaugojimui ir gyvūnų gerovės programoms, kurias įgyvendins Jungtinės Tautos ir pilietinės visuomenės organizacijos.

„Laukinė gamta ir gyvūnų buveinės šiuo metu yra krizėje. Mes prarandame įvairias rūšis milžinišku greičiu, apskaičiuota, kad tai vyksta 1000 kartų greičiau nei yra natūralus išnykimo greitis gamtoje. Iniciatyva „Liūto dalis“ yra ir novatoriška, ir tuo pačiu paprasta, tačiau ji turės realios įtakos gyvūnijos ir mūsų planetos ateičiai“, – sako JTVP administratorius Achimas Steineris.

Vienas iš fondo partnerių, bendrovės „Mars“ rinkodaros ir klientų padalinio vadovas Andrew Clarkas teigia, kad fondas gali tapti veiksmingu būdu verslui palikti ilgalaikį palikimą. „Liūto dalis“ yra ambicinga iniciatyva, kurios turime imtis, kad užtikrintumėme sveikos planetos puoselėjimą, kurioje kiekvienas – įskaitant gyvūnus – galėtų klestėti. Kviečiame ir kitas bendroves ir prekės ženklus prisijungti prie šios iniciatyvos, sprendžiant visiems svarbius klausimus“, – teigia A. Clarkas.

Teigiama, kad net devyniems iš dešimties populiariausių gyvūnų, kuriuos mes matome reklamose, gresia išnykimas ar kiti pavojai.

Norėdami Jums suteikti aukščiausio lygio paslaugas ir suasmeninti Jūsų patirtį mūsų svetainėje, naudojame slapukus. (angl. „cookies“). Plačiau apie tai: privatumo politika

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close