Europos G-taškas – dabar už ypač patrauklią kainą

dr. Vincentas Vobolevičius

Kovo pradžioje pašto ir bankininkystės paslaugas teikianti Didžiosios Britanijos korporacija „Post Office“ sudarė pigiausių Europos miestų sąrašą, kuriame Vilnius atsidūrė pirmoje vietoje.  Paprastai Lietuvos paminėjimais užsienio spaudoje besidžiaugiantys turizmo ir įvaizdžio guru šį kartą neskubėjo vienareikšmiškai girti tokio sostinės įvertinimo.

* Įskaitant dvi nakvynes viešbutyje. Šaltinis: www.postoffice.co.uk

„Neinvestuojame į Vilniaus kaip pigios kelionių krypties pristatymą, tai nėra miesto strateginė kryptis. […] Tokia miesto pristatymo kryptis nebūtų tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Be to, miestas turi daug daugiau ką pasiūlyti: aktyvų kultūrinį gyvenimą, unikalią istoriją, gyvybingą ir itin fotogenišką senamiestį, aukšto lygio restoranus, puikius parkus, kūrybingus ir draugiškus žmones. Į šiuos aspektus koncentruojamės pristatydami miestą tarptautinei keliautojų auditorijai kaip šiuolaikinį Europos miestą, galintį pasiūlyti turiningą laisvalaikį“, – sakė  „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Tokia interpretacija, viena vertus, skamba logiškai.  Pasauliniai turistų magnetai – nuo Niujorko iki, tarkime, jaukaus istorinio Briugės miestelio Belgijoje – svečius pirmiausiai vilioja ne žemomis kainomis.  Panašią strategiją, ko gero, verta įgyvendinti ir Vilniui.  Keista nebent tai, kad „pigaus miesto“ etiketės nevertinanti I. Romanovskienė vadovauja agentūrai sukūrusiai „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminę kampaniją. Nesigilinant į seksualinio inuendo moralines interpretacijas, akivaizdu, kad kontraversiškoji reklama į sostinę galėjo tikėtis pritraukti būtent tą „atvirą“, jauną keliautoją, kuriam viešbučių ir pramogų kainos yra tikrai ne paskutinėje vietoje renkantis kelionės kryptį.

Ar įsivaizduojate, tarkime, turtingą gurmaną, negailintį pinigų gastronominio G taško paieškoms „aukšto lygio“ Vilniaus restoranuose? Aš taip pat ne.  Toks svečias žino, kad gastronominio G taško reikia ieškoti ne Vilniuje, o Paryžiuje.  Jam kontraversiškoji reklama geriausiu atveju – šmaikšti metafora iš kažkurios buvusio komibloko šalių. Kas kita – jaunas patirčių kolekcionierius, nusprendęs skirti ribotą biudžetą pažinčiai su atokesniais Europos kampeliais.  Ką gali žinoti, gal „G taško“ reklama jį ir paskatins savo turne po Rytus pradėti ekonominės klasės hostelio paieškomis Vilniuje.

Kaip visa tai vertinti?  „Go Vilnius“, investavęs resursus į ekonominio turisto pritraukimą dabar kratosi Vilniaus kaip pigios kelionių krypties etiketės?  O gal viskas paprasčiau? Jei tūlas britas, pamatęs „Post Office“ reitingus, prisimintų „Vilniaus – G taško“ reklamą, jis, tikėtina, lengvai sujungtų taškus: Europos G-taško dabar galima paieškoti už itin patrauklią kainą!  O tokia marketinginė žinutė, ko gero, rėžtų ausį net ir „Vilnius Go“ kūrybininkams.

Norėdami Jums suteikti aukščiausio lygio paslaugas ir suasmeninti Jūsų patirtį mūsų svetainėje, naudojame slapukus. (angl. „cookies“). Plačiau apie tai: privatumo politika

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close